Charakteristika

Realitní obor je již téměř dvě desítky let stále na vzestupu a zájem o nemovitosti přetrvává i v období hospodářské stagnace. Proto se tato oblast neobejde bez specializovaného informačního systému, který dokáže řešit veškeré procesy v této oblasti. Softwarové řešení SOFIO je určeno pro společnosti, jejichž hlavní činností je poskytování kvalitních služeb zákazníkům v oblasti prodeje, nákupu či pronájmu nemovitostí spolu s pravním servisem, financováním koupě nemovitostí a dalším servisem pro realitní kanceláře a realitní makléře. Modul Nové bydlení – developerské projekty je určený pro investory, developery a realitní kanceláře.

Popis aktivit

  • zprostředkování nákupu, prodeje či pronájmu bydlení - bytů, rodinných domů, chat i pozemků od původních majitelů
  • nákup, prodej, pronájem a poradenství při obchodování s majetky společností; komerčních nemovitostí a pozemků; kancelářských prostor
  • spolupráce s developery od samého počátku realizace projektů
  • databáze kontaktů - každý klient může mít přiřazeno více osob, více telefonních čísel a emailových kontaktů
  • správa kontaktů - u každého kontaktu je možné zapisovat způsop práce s kontaktem
  • databáze nemovitostí-karty nemovitostí pro byt, dům, pozemek a nebytové prostory
  • databáze klientů - každý klient může mít přiřazeno více osob, více telefonních čísel a emailových kontaktů
  • databáze zájemců - každý klient může mít přiřazeno více osob, více telefonních čísel a emailových kontaktů 
  • export na realitní server - změny u klienta, nemovitosti automaticky exportovat bez zásahu uživatele
  • správce fotografií a dokumentů - ke každé nemovitosti je možné přiřadit libovolné dokumenty a fotografie s popisky
  • nabídky - pro klienty vytvářet nabídky odpovídající jeho poptávce, s možností přidat nemovitosti, které nejsou v databázi
  • párování - automatické vyhledávání klientů k příslušné nemovitosti
  • nabídky - textové popisy k nemovitostem je možné zadat ve více jazycích
  • evidence průběhu obchodního případu - evidence zápisů z jednání, prohlídek, nákladů
  • zabezpečení databáze klientů a nemovitostí
  • přehled o všech zaměstnancích a spolupracovnících realitní kanceláře – informace o jejich zařazení (makléř, manažer atd.) a jejich povyšování, přehled o počtu uzavřených smluv
  • předávání zpráv mezi makléři
  • snadná interní komunikace uvnitř společnosti
  • zákaznický servis - informace o průběhu zakázky a práce realitního makléře
  • evidence a výpočet provizí společnosti i realitních makléřů
  • uložiště a správa dokumentů

Požadavky realitních specialistů na SW

  • Propojení na specializované sw vybavení
  • Workflow
  • Správa elektronických dokumentů (EDM)
  • Mzdy a provize
  • personalistika, výběrévé řízení, školení
  • Nástroje přizpůsobení
  • Zakázky
  • Prace s kontaktem
  • Údržba a servis zařízení
  • Callcentrum
  • Pobočky a partneři

Vyberte si systém na míru

OSVČ - živnostník

Firmy a společnosti