SOFIO BROKER

 

SOFIO je vyspělý obchodní systém pro firmy střední velikosti, který slouží nejen k řízení vztahů se zákazníky, ale také k řízení obchodní činnosti firmy. Řešení SOFIO umožňuje pečlivě sbírat a evidovat údaje o zákaznících a na základě jejich analýzy důsledně naplňovat potřeby stávajících zákazníků, a tím zvyšovat obrat a zisk.

SOFIO obsahuje všechny potřebné nástroje pro realizaci marketingových kampaní, pomocí kterých lze oslovit a získat nové zákazníky. Systém SOFIO umožňuje efektivně řídit činnost manažerů a obchodního oddělení. Prostřednictvím přehledných reportů poskytuje informace o dosažených výsledcích.

Zásadní přínosy řešení SOFIO

  • zlepšení organizace obchodní činnosti, prodeje a marketingu firmy
  • zprůhlednění obchodních procesů
  • vyšší produktivita obchodního týmu
  • lepší evidence a řízení obchodních případů
  • jednoduchý přístup k historii kontaktů se zákazníky
  • sdílení obchodních informací mezi jednotlivými členy týmu
  • přesná evidence, aktualizace a archivace
  • zpřesnění odhadů budoucích tržeb
  • efektivní servis zákazníků  

 

Efektivní marketingové kampaně

Se SOFIO je vytváření kampaní jednoduché, rychlé a hlavně efektivní. Velice snadno a účinně můžete kontaktovat stávající i potencionální zákazníky a zájemce, sledovat odezvu a udržovat navázané kontakty v aktuálním stavu.

SOFIO nabízí bezpečné úložiště pro evidenci všech vašich kontaktů. U kontaktů lze evidovat nejen osobní údaje, ale všechny informace, které jsou důležité pro obchod (např. uskutečněný obrat, kategorie zákazníka, dohodnuté slevy, atd.) Rozsah evidovaných informací lze libovolně rozšiřovat. Samozřejmostí je inteligentní vyhledávaní a přehledná manipulace s kontakty.

Díky integraci s mapovými řešeními, například Google Maps, SOFIO výrazně zjednodušuje vyhledání adresy zákazníka, návrh trasy a podobně.

U každého kontaktu je také možné, prostřednictvím jednoduchého integrovaného skladu, sledovat historii dodaného zboží a tisknout potřebné doklady. Sklad dále umožňuje naskladňování,vyskladňování, inventarizaci a správu přehledného produktového katalogu.

Lepší obchodní výsledky a plánování prodeje

Jádrem systému SOFIO jsou aktivity, které umožňují efektivní plánování, provádění a sledování obchodní činnosti firmy. Obchodníkům poskytují nástroje pro úspěšné každodenní vedení obchodních případů a všech aktivit, které s tím souvisejí, od ověření zájmu až po vytvoření konečné nabídky.

Systém umožňuje zaznamenávat kompletní historii komunikace se zákazníky a manažerům poskytuje podrobný přehled o činnosti jednotlivých obchodníků a výsledcích obchodního oddělení.

Velice efektivním nástrojem jsou mapové reporty, které umožňují geografickou vizualizaci dat v jednotlivých regionech a městech. Výstupy slouží jako důležité a názorné podklady pro hledání trendů, plánování strategie, vytváření nabídek a presentací.

Integrace řešení SOFIO

Naše řešení umíme provázat s vašimi dalšími interními systémy, a tím plně využít všechna data, která již o svých zákaznících máte k dispozici. Aplikaci je například možné provázat s programy účetními, personálními, mzdovými, zkrátka všemi, které již ve vaší firmě využíváte.

CRM řešení může být provozováno on-line nebo off-line. K synchronizaci úkolů či e-mailů včetně příloh můžete využívat náš produkt SOFIO Outlook. Řešení je možné propojit s interním nebo externím HelpDeskem či Call Centrem. Rozsáhlé možnosti integrace s dalšími systémy Řeší všechny funkce obchodního systému.

Optimalizace dle Vašich představ

Potřebujete-li pro svou obchodní či marketingovou činnost obohatit CRM řešení o specifické funkce, upravíme jej na míru přesně podle vašich požadavků.

Snadná obsluha

SOFIO řešení pracuje v prostředí internetového prohlížeče. Přístup k datům tedy máte kdykoliv z jakéhokoliv místa na lokální síti, přes internet, z vlastního či veřejného zařízení i přes mobilní telefon.

Snadná údržba a administrace

Veškeré změny, úpravy systému (jako je např. přidání nového uživatele CRM) si můžete velmi snadno v systému provést sami. Úpravy se automaticky promítnou všem uživatelům a to i pomocí vzdáleného přístupu. Důslednou implementací moderních technologií je umožněno provozovat systém na firemním Intranetu a Internetu, hostovat aplikaci či přizpůsobit ji konkrétnímu uživateli a účelu a dále rozšiřovat již tak bohatou funkčnost.

Žádné další instalace

SOFIO můžete využívat také v rámci pronájmu služeb produktů společnosti Callide Net s.r.o (předplatné zahrnuje licence SOFIO a bezpečný a spolehlivý hosting).

Produkty člena skupiny Callide jsou založeny na serverových technologiích. Při pronájmu služeb SOFIO není nutná žádná instalace dodatečného hardware ani software. Aplikace je přístupná z webového prohlížeče zákazníka a je plně kompatibilní s aktuálními verzemi Microsoft Windows.
Webový prohlížeč je tedy vším, co je k plnému využívání SOFIO potřeba.

K systému SOFIO lze doplnit rozšiřující moduly: